Forum Belchatow.info Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQ Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
Konsole -PS2|XBOX-
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Konsole -PS2|XBOX- 
Jestem zainteresowany kupnem konsoli (PS2,Xbox)
Jaka polecacie aby nie było problemu z grami (dostepnosc jak i stabilnosc)
No i jezeli juz ktos ma konsole to jakie wrazenia i czy wogole sie opłaca kupic.
Pozdrawiam

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Odpowiedz z cytatem
Post  
mam ps2 i powiem tak.ta konsola sie juz konczy bo w tym roku wychodzi ps3 ale to swoja zalete bo wiadomo po tak dlugim czasie tworcy gier poznali ta konsole i jej mozliwosci w 100% wiec teraz wychodza najlepsze gry z naladniejsza grafika.polecam ps2 dlaego ze moim zdaniem jest lepsze od xboxa powieniaz moze i xbox ma lepsza grafike ale pamietajmy ze to microsoft no a jednak sony daje nam gwarancje ze to jest dobry produkt a pozatym majac ps2 mamy dostep do kultowych gier ktorych niema xbox Very Happy


_________________
"Jestem Sobie Mały Mis,Gruby Mis"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Odpowiedz z cytatem
Post  
Sony ma tak samo "duzy" staz w tej branzy co micshit. Polaceam N Wii z zajebistym kontrolerem


_________________
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
PS2 skończy się dopiero za jakiś rok, więc trąbienie o śmierci giganta jest trochę przesądzone. Ja sam mam PS2 i biblioteka gier (dobrych) jest gigantyczna, na Allegro ceny nie są wysokie, a i samą konsolę można zdobyć już w dobrej cenie.
Microsoft Microsoftem, wystarczy spojrzeć jak X360 zamiata konkurencją przez XBLive. A o kultowe gry to bym się wykłócał, bo tylko na Xsie zagrasz w KotOR'y, Jade Empire czy Halo (chyba, że tylko jeszcze na kompie) . Sony nawet rozważa wyprodukowanie nowej wersji PS3, o wiele tańszej.
Wii też jest spoko, ale wg mnie trzeba troche poczekać na jakies killery w tytułach (na razie polecam Zeldę).

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Odpowiedz z cytatem
Post  
ps2 dobrze sie sprzedaje i bedzie dalej. Ps3 dno, pc bez modernizacji. Xpudlo najlepszy wybor dla tych co wazne jest ultra grafa i w miare dobra grywalnosc. Wii czysta rozrywka w najlepszym wydaniu bez wodotrykow.


_________________
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
A chciałem się dowiedzieć, ile osób ma konsole tu na forum.
Napiszcie co macie i jakie gry.

Mój staff

[PS2]
Burnout 3 Takedown
Burnout Revenge
Fahrenheit
Final Fantasy X
God Of War
Gran Turismo 4
GTA VC
GTA SA
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Singstar Party
Singstar Pop
Singstar 80's
Singstar Rocks!
Splinter Cell
Splinter Cell Pandora Tomorrow

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Odpowiedz z cytatem
Post  
Zioman napisał:

Mój staff


chyba "Moj stuff" no chyba, ze lubisz grac personelem ;\


_________________
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Odpowiedz z cytatem
Post  
Wiem, jak się pisze stuff Very Happy Tak tylko napisałem fonetycznie, myślałem, że nikt się nie doczepi Very Happy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  



Projektant wnętrz